miercuri, 16 noiembrie 2011

Mi-aş face inima chitară


Ce sunete ar scoate ciupite corzi
Pe inima ce-i goală şi vibrează ?
Ţipete de şoimi ce prada îşi vânează,
Sau tânguit de pui, în mâna unor lorzi?

Iubirea-şi cântă mut şi totuşi m-asurzeşte
Şi tânguit şi ţipăt, în cuşca ce-i închisă
Căci nu-i fereastră la sala ei, deschisă,
Cerul să vibreze, când spune că iubeşte.

În sala-i de concert, sunt singur spectator
Şi diva cântă, acum şoptit, acuma parcă zbiară

Cu glasul ei de înger şi-n sunet de chitară
Cântec mut mă-nvaţă, prin gest de muritor.

Când mâna mea îţi dă fiori, pe trupul dezgolit,
În flăcări e chitara şi corzile se-ncing,
Cu buze tremurând, când buzele-ţi ating
În vuiet se preschimbă cântecul şoptit.

Un cântec de iubire răsună şi afară
Din pieptul meu ce pieptul ţi-l atinge
E un duet ce ochii vor a-l plânge,
Născut din glasul tău şi inima-mi chitară.


poezie, poezii, poezii de dragoste,  ganduri,  sentimente, trairi,  asezate in versuri . Dance Ioan 







5 comentarii:

  1. Imi place foarte mult cum scrii si mi-ar placea sa iti urmaresc in continuare blogul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ambele poezii sunt frumoase, cea de jos imi place mai mult. Ma bucur ca ai facut acest blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubirea,un cantec pentru chitara...

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum vad si eu ce parte sensibila ai!:x

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...