sâmbătă, 10 decembrie 2011

Doar aripi îţi lipsesc


Nu eşti frumoasă spui?
Doar aripi îţi lipsesc.
Inima o poţi fura oricui
Un înger eşti, mărturisesc.
De aş avea o soartă bună
Şi cauţi iubirea ce o spui,
O vorbă bună aş vrea să-mi pună
Şi o scară, la inimă să-ţi sui
Să te privesc în ochi şi să te ţin de mană
Să-mi vezi în suflet şi să-mi spui
Că ai văzut în el iubirea
Ce-o cauţi de atât amar de vreme
Că ai văzut şi fericirea

Ce stă pitită, căci se teme
Şi nu-ndrăzneşte să gândească
De sub petala ce-o ascunde
Că vrea un înger s-o privească.
De cauţi un suflet iubitor
Deşi e doar o jumătate
Sărută-l tandru şi-un fior
De sub petală îl va scoate.
De-i jumătatea ce-o doreşti
Alungă-ţi teama ce te-apasă
Vom fi ca îngerii cereşti
Şi din petale avea-vom casă


poezie, poezii, poezii de dragoste,  ganduri,  sentimente, trairi,  asezate in versuri . Dance Ioan 

6 comentarii:

  1. nu mai e nevoie sa spun nimic, stii de ce...


    P.S. m-a deranjat un lucru cand am intrat aici, dar n-am de gand sa ti-l spun. eventual ai sa-ti dai seama singur, tocmai de aceea am si scris aici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fie ca magia acestei sarbatori, a nasterii Mantuitorului sa va aduca multa pace, caldura sufleteasca si bucurie Hristos s-a nascut! Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Rusine sa-mi fie!Rusine,rusine! Ca nu stiam de blogu asta!
    Ce mi-a placut poeziaa....minunata!:X

    RăspundețiȘtergere
  4. buna seara

    doresti sa facem un schimb de link-uri?

    Daca da, te astept la mine pe blog cu confirmarea.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...