luni, 2 ianuarie 2012

Şi-n ochii tăi curg lacrimi vii


Mă trezesc în miez de noapte
Cu faţa-n lacrimi făr să ştiu
Cuprins de gândurile toate
Ce ies din sufletul pustiu

Să uit. Am încercat de multe ori
Dar sufletul nu vrea să scape
De amintirea ta şi până-n zori
Parfumul tău şi o himeră le ţin aproape

Ai vrea şi tu din nou să vii
Căci ai plecat când te iubeam mai mult

Şi-n ochii tăi curg lacrimi vii
Ce-ţi udă-n miez de noapte, rece aşternut.

Răsună şi acum în mintea ta cuvântul
Ce atunci nu l-ai luat în seamă
Rămâi. Dar ai plecat ca gândul
Să nu-ţi văd lacrimi, ţi-era teamă

Mă gândesc şi acum mă doare
Nu am văzut că era vânt
Nu am strigat destul de tare
Că poate am spus, rămâi, în gand.

De-ai să te întorci să ai curajul
Şi făr' a scoate un cuvânt sau şoaptă
Să sărutăm înlăcrimat obrazul
Şi să rămâi. Va fi din nou ca altădată.


poezie, poezii, poezii de dragoste,  ganduri,  sentimente, trairi,  asezate in versuri . Dance Ioan 

5 comentarii:

  1. niciodata nu va mai fi ca acel altadata.

    RăspundețiȘtergere
  2. lacrimile schimbă, transformă...

    RăspundețiȘtergere
  3. Căci ai plecat când te iubeam mai mult-e versul ce mi-a ramas in suflet.frumos scris!

    RăspundețiȘtergere
  4. penultima strofa este magnifica. citindu-o parca am primit o sageata in inima...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...