miercuri, 15 februarie 2012

Cu paşi vioi...


Cu paşi vioi, cu talpa înfierbântată,
Mânată de iubire, alergi ca o copilă,
Faci piruete, de parcă ai fi beată,
Şi-mi intri-n suflet fără milă.

Ţi-am pus în faţă sufletu-mi secat,
Dar n-ai ieşit, te-ai transformat în ploaie.
Şi de sub talpă, pe unde ai călcat,
Izvoare curg, se-ntind şiroaie.

Din câmp cu flori ce nu mai au miros
Nu ai plecat, te-ai transformat în fluturi.
Le-ai dat din nou miresme, cu un sărut duios,
Şi le-ai şoptit din aripi ale iubirii gânduri.

Mi-ai dăruit iubire şi sufletul e plin

De foc, de ploi, de roiuri mari de fluturi,
Dar nu mai vrei iubire şi parcă e un chin
Tot ce ţi-ai dorit să ai acum alături.

Ai simţit sub tălpi inima de gheaţă,
Dar n-ai ieşit şi-ai plâns o lacrimă de foc.
Mă văd arzând, învăluit în ceaţă,
Mă tem că vei pleca şi-am să îngheţ la loc.

Cu paşi vioi, cu talpa înfierbântată,
Mânată de iubire, alergi ca o copilă,
Faci piruete, de parcă ai fi beată,
Şi-mi pleci din suflet fără milă.



poezie, poezii, poezii de dragoste,  ganduri,  sentimente, trairi,  asezate in versuri . Dance Ioan


5 comentarii:

  1. MINUNATA !!!
    Pur si simplu imi place la nebunie!:x

    RăspundețiȘtergere
  2. frumusel frumusel :X
    sunt frumusel :))
    ( a zis poemul)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehe, mi-ai adus aminte de aceasta strofa, o citeam prin liceu:
    Când în lunca-ngălbenită
    Filomela cântă-n dor,
    Viorica vestejită
    Doarme-n valea fără flori. (Eminescu)

    Imi place cum scrii!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...