miercuri, 1 februarie 2012

Lumină neagră de ai fi


Ţi-aud tăcerea, ce-ţi tremură pe buze
Cuvinte de iubire colorate
În culori ţi-aud tăcerea, ce freamătă în pânze,
Pictate-n întuneric, în şoapte luminate.

Ţi-aud iubirea, vuiet de cascadă,
Ce trupul ţi-l inunudă-n valuri,
În picăturile ce stau să cadă,
Să rupă ale tăcerii maluri.

Îţi simt căldura sărutului furat
În vise, când somnul mă cuprinde,
Te caut cu sufletul plecat,
Pe urmele iubirii ce vrei a o ascunde.

În taină vrei să-mi dăruieşti iubirea,
Şi chipu-ţi ţii ascuns,


De mine îţi ascunzi privirea,
Mister de nepătruns.

Dar simt iubirea ta, rază de lumină,
Şi-ţi voi căuta dorinţa-n întuneric,
Deşi misterioasă, dragoste divină,
Te voi găsi într-un sărut angelic.

Cum de poţi rămâne un mister,
Deşi aprind lumina?
Te caut în orişice ungher.
Te rog atinge-mi mâna,

Să ştiu că nu eşti o nălucă,
Să simt c-aievea eşti, la fel ca şi iubirea.
Am să te caut şi-n întuneric încă,
Lumină neagră de ai fi, îţi voi găsi privirea

poezie, poezii, poezii de dragoste ganduri sentimente trairi asezate in versuri . Dance Ioan


















2 comentarii:

  1. In taină vrei să-mi dăruieşti iubirea,
    Şi chipu-ţi ţii ascuns,
    De mine îţi ascunzi privirea,
    Mister de nepătruns.-Deci asta e genialaaa!<3

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...