sâmbătă, 4 februarie 2012

Mă sprijineam într-un sărut


Tot caut de secole, fără încetare,
O amintire, ce sufletul o poartă
Primul sărut, din prima încarnare,
Ca un blestem pecetluit de soartă.

Eram un fluture frumos,
Iar tu, boboc de floare.
Am fost atras de-al tău miros
De frunze verzi şi roşia-ţi culoare.

Mă sprijineam într-un sărut
Pe-a tale buze de mătase,
Petalele îţi tremurau tăcut,
Se deschideau sfioase.

În fiecare zi, ai aşteptat sărutul,
Şi glasul mut al fluturelui efemer,
Sub tine se usca pământul.
Iar sufletu-mi îndrăgostit, se înălţa spre cer.

La masa zeilor m-am dus, a cere îndurare,
Să te renaşti şi să mă nasc din nou,


Să avem acelaşi chip, să avem o-nfăţişare,
Suflete s-avem pereche, ca voce şi ecou.

Au vrut să vadă când va muri iubirea.
Pe tine o căprioară te-au făcut,
Pe mine, fir de iarbă ce-ţi urmărea privirea
Tânjind la umedele-ţi buze, mă lăsam păscut.

Am renăscut în râu, sau soare-n asfinţit,
Tu nufăr alb, sau mândra lună, a nopţilor crăiasă.
Acum sunt om şi sufletu-a simţit
Că eşti femeie şi vreau să-mi fii mireasă.

Te chem să-ţi dau iubire, iubire să îţi cer,
Dar sufletu-ţi se teme, uitat-a glasul mut.
Nu recunoaşte vocea fluturelui efemer,
Ce, pe buze de mătase, stătea într-un sărut.

poezie, poezii, poezii de dragoste,  ganduri,  sentimente, trairi,  asezate in versuri . Dance Ioan


















10 comentarii:

  1. Ow ce frumos ai spus-o :x .Bravo :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Tin sa te anunt ca blogul tau a primit un premiu, daca doresti il poti lua de aici :


    http://lavii-osperanta.blogspot.com/2012/02/despre-viata-din-ziua-de-azi.html#more

    RăspundețiȘtergere
  3. "Tot caut de secole, fără încetare,
    O amintire, ce sufletul o poartă
    Primul sărut, din prima încarnare,
    Ca un blestem pecetluit de soartă."...foarte frumoase versuri...felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc pentru comentariul tau, si pentru faptul ca imi urmaresti blogul. Si...felicitari pentru poezie. Scrii frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoasa poezia...cuvinte minunate....iti multumesc ca imi urmaresti blogul

    RăspundețiȘtergere
  6. Vă invităm să sprijiniți un proiect literar online aflat la început. Un forum cafenea literară, unde putem discuta probleme legate de literartură și creative writing. Adresa noastra este http://creativewriting.hitforum.ro/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...