joi, 1 martie 2012

Zambete si iubire


Un cadou de 1 martie, un martisor frumos.

Credeam c-am învăţat din viaţă
Să-mi apăr sufletul lovit
De atâtea ori în faţă,
Dar simt că de iubire e iarăşi urmărit.

Iubirea-l urmăreşte noaptea-n vis
Şi-n zi plină cu soare,
Văzând că sufletu-i nvins,
Iar ea, învingătoare.

Şi astfel sufletul stăpân
Pe trup, pe inimă, pe cuget,
Aleargă iar ca un nebun
De pe guriţa ta să mai culeagă un zâmbet.

Ai apărut de nicăieri,
Frumoasă ca o zână
Şi te-ai făcut, fără să vrei,
Pe sufletu-mi stăpână.

Ai ochi frumoşi, catifelaţi
Şi gura ţi-e de miere,
Buzele cu gust de fragi,
Îndeamnă la iubire.

Am încercat de dragoste să fug,
Da-s dornic de iubire
Şi chiar de-ar fi din nou să plâng,
Inima ţi-aş da în schimb, pe un gram de fericire.

Să-ţi simt guriţa ,un sărut şi-al dragostei fior,
Nimic nu mi-aş dori mai mult
Şi te-aş iubi la nesfârşit,
Chiar de-ar fi din dragoste să mor.

poezie, poezii, poezii de dragoste,  ganduri,  sentimente, trairi,  asezate in versuri . Dance Ioan 

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...