luni, 30 aprilie 2012

Regina noptii


E noapte şi ceru-i plin de stele.
Pe o cărare, printre fagi,
Doar eu şi raza lunii,printre crengi,
Mergeam agale.

Mergeam încet,cu paşi mărunţi,fără un ţel anume,
Cu faţa-n lacrimi şi sufletul pustiu, mă ascundeam de lume.
Eram cuprins de-un dor nebun de fiinţa cea iubită,
De ochii albaştri, de al ei păr şi de a ei guriţă.

Ştiam că sufăr în zadar şi fără alinare.
Nu am s-o văd, decât în gând, ştiam că nu apare.
Dar simt deodată un fior, o adiere rece.
Un glas suav ca de copilă imi spune, la ureche:

-Sunt regina nopţii, raza cea de lună,
Ce paşii ţi-a-nsoţit.
Ştiu că iubeşti şi-ai sufletul cernit,
De-aceea voi fi bună.

Am să-ţi dăruiesc iubire şi am să-ţi intru-n suflet,
Pe chipul tău, cu un sarut, voi aşeza un zâmbet.
Te voi iubi şi am să-ţi cer iubire
Şi-n mintea ta, femeia ce-ai iubit, va fi o amintire.

Ridic privirea-ncet şi mă uitam la aştrii,
Luna avea părul lung, buziţe moi şi ochi albastri.
De mâna mă cuprinde-ncet, să ne plimbăm agale,
C-o rază îmi inchide ochii-ncet şi simt o sărutare.

E-atât de dulce sărutarea ei şi-atât de pătimaşă,
C-aş vrea s-o simt la nesfârşit, dar ea, încet, mă lasă.
Cu ochii-nchişi privesc adânc în suflet
Şi văd, ca un boboc de floare, sădit al lunii zâmbet.

Cu glas suav, şoptit,îmi spune:
-Acum te las, deschide ochii.
Ne vom vedea la noapte, voi coborî la tine.
-Te-aştept, iubire, te-aştept regina nopţii.

 poezie, poezii, poezii de dragoste,  ganduri,  sentimente, trairi,  asezate in versuri . Dance Ioan

3 comentarii:

  1. Ai primit o mica atentie la mine pe blog, daca doresti sa vezi despre ce este vorba poti intra la postarea "O mica atentie" sau pe acest link : http://lavii-osperanta.blogspot.ro/2012/06/o-mica-atentie.html

    Sper sa iti placa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mau cuprins o gramada de fiori cand citeam..Minuata poezia.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...