luni, 17 septembrie 2012

Pentru tine



Pentru tine, iubire,aş vrea să fiu,
La fel, ca apa unui râu,
În care-ţi intră trupul gol,
Iar el te mângâie domol.

Braţul meu să te-nconjoare,
La fel ca apa curgătoare.
Trupul cald, frumos de fată,
Să îl simt , cum se desfată.

Iar pe mal, umbrar să fiu,
Să-mi umplu sufletul pustiu,
Cu trupul ud, cu chipul tău,
Să fii, iubirea mea, mereu.

Să fiu iarba, verde, deasă,
Pe care-o calci, ieşind din apă.
Iar apa ce se prelinge, încet, pe trupul tău,
Să fie hrana sufletului meu.

Să-ţi fiu aşternut din flori,
Pe care te trezeşti, în zori.
Să fiu petalele de flori,
Ce s-au lipit de sânii goi.

Sărman nebun, cu mintea-nceată,
Cum pot visa, la aşa fată?
Ochii ei sânt rupţi din stele,
Buzele sânt numai miere.

Pe lângă mine trece-ncet,
Sufletu-mi sare din piept.
Aş vrea în ochi să o privesc, să-i spun,
Ca o iubesc, ca un nebun.

Dar se pare, că din suflet,
Altuia, îi dă un zâmbet.
Sufletu-mi se-ntoarce trist.
Nici nu ştie că exist.

Dar în suflet, deşi doare,
Va fi, iubirea mea, nepieritoare.
Va fi un vis, va fi o floare,
Ce-mi face sufletul, să zboare.

În suflet voi purta mereu,
O poieniţă şi un râu,
În care singur, nevăzut,
Am să pot să o sărut.

Pentru tine, iubire-aş vrea să fiu,
La fel ca apa unui râu,
În care-ţi intră trupul gol,
Iar el, te mângâie domol.

 poezie, poezii, poezii de dragoste,  ganduri,  sentimente, trairi,  asezate in versuri . Dance Ioan

4 comentarii:

  1. Serios nu am cuvinte.Ce sa spun?Ca e frumos.Asta ar fi pea putin.E geniala poezia.Atatea sentimente...minunataaaa!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ai lasat com?
    nu.
    de ce?
    pai ce trebuie sa las com mereu?

    iti fac hatarul sau cum se zice si iti las comentariu.
    poezia e superba ca de obicei, ca toate celelalte de altfel...


    multumit?:-w
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubire, iubire aș vrea să fiu, dar e greu!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...