luni, 19 noiembrie 2012

Sunt valul ce-ti saruta pasii



Sunt valul ce se-apropie de tarm,
Iar tu esti tarmul ce m-asteapta
Si voi veni, chiar de ma sfarm,
Pe trupul tau voi fi o apa

Voi fi al tau acum si-n veci,
Caci m-am nascut din vant si ape
Si-am strabatut oceane reci
Ca sa te am aproape

Ti-oi da iubirea in zori de zi
Din raza de la soare
Si-n raza lunii te-oi iubi
Caci te-oglindesti in mare.

Menirea mea-i sa te iubesc
A ta, sa ma iubesti in veac
Caci fara tine, ma gandesc,
As fi o unda intr-un lac.

De aceea pasii am sa-ti sarut
Ce-i lasi in fire de nisip, tu, fee,
Caci pentru tine m-am nascut
Si-al tau voi fi in veci, femeie



poezie, poezii, poezii de dragoste,  ganduri,  sentimente, trairi,  asezate in versuri . Dance Ioan

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...