sâmbătă, 1 decembrie 2012

Doi ochi albastri, par balai



E dimineata-n zori de ziua,
E soarele la rasarit,
Descult din casa am iesit
Ca sa ma plimb prin roua.

Voiam s-o vad, voiam sa scap,
De visul ce m-a tulburat,
De chipul ei, de ochii-nlacrimati
Ce-mi stau in suflet,cu-n lant de dor, legati.

Am intalnit-o-ntamplator,
Pe cand era o fata,
Frumoasa, ca un inger zburator,
Ea m-a vrajit indata.

Ce ochi albastrii, par balai,
Avea frumoasa fata,
Gurita ei cu buze moi,
Mi-a daruit-o toata.

Eram atat de fericit
Si nu-mi venea a crede
Ca, dintre toti ce-au incercat,
Ea doar pe min’ ma vede.

Ne-am iubit, ca doi copii,
Credeam ca pe vecie
Sufletul si inima din noi
Unite au sa fie.

Dar soarta, rea, cu trucurile sale,
Nu i-a pasat de sufletul din noi,
Punand o lacrima in ochii goi,
A rupt a noastra cale.

Trecut-au anii, ca un gand
Si am uitat de fata,
Dar ma trezesc acum, visand,
Femeia de-altadata.

In vis venind, imi spune
Ca lacrima e inca-n ochi,
Apar mereu in visul ei
Si sufletu-i la mine.

Un dor nebun in suflet se strecoara,
As vrea s-o vad, sa pot sa-i spun
Ca tot ce am crezut trecut
A stat ascuns, in inimioara.

Dar vad deodat’, in razele de soare,
Pe-un boboc rosu de floare,
Doi ochi, albastri, zambitori,
In roua dimineti-n zori,

Citesc in ei iubirea ce mi-o poarta
Si-i simt sarutul dulce,
Si-ncep a o ruga pe soarta,
Sa-mi dea ce mi-a furat,la ea sa ma pot duce.

Dar nu-i nevoie sa te duci,
Imi spune a mea soarta,
Spre casa doar sa te intorci
Si-o vei gasi la poarta.

Si am gasit, intradevar, acasa la portita,
Doi ochi albastrii, par balai,
Si dulcea ei gurita.



poezie, poezii, poezii de dragoste,  ganduri,  sentimente, trairi,  asezate in versuri . Dance Ioan

2 comentarii:

  1. Foarte frumoasa poezia :) atingi multe suflete cu aceste strofe !

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar m-a făcut să zîmbesc poezie. E una care trezește amintiri fiecărui om.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...