duminică, 27 ianuarie 2013

Intoarcere



Intoarce-ti fata spre mine destine
Vreau sa sa-ti vorbesc, legat sunt de tine.
As vrea sa stiu unde mergi, de unde vii?
Ma duci spre verdeata, sau ma tarasti prin pustii?

Am mintea tulbure, pierduta in ceata
Fugind de moarte, ascunzandu-ma in viata.
Vrand sa fiu vesnic, voi risca sa mor,
Fara a cunoaste masura masurilor.

Nu-ti rade in barba ca marele mim,
Caci nu am ghicit un semn facut de destin,
Pe-o scena-n penumbra, prea slab luminata,
Ascuns de decor, cu fata mascata.

Esti singur pe scena, doar eu iti sunt spectator
Si n-am sa te aplaud destin tradator.
Cobori de pe scena, aproape de mine,
Caci esti al meu, dar fara masca destine.

Da-i liber frau gandirii mele,
Sa pot sa cred in mandrele iele,
Nu-mi da in noapte doar vise desarte,
Si-n zori sa duci iubirea departe.

Iubesc inceputul primilor pasi
Te rog destine, iubirea sa-mi lasi.
Nu imi fura ce noaptea mi-e drag,
Ca-n zori sa plang cu capul pe prag.




poezie, poezii, poezii de dragoste,  ganduri,  sentimente, trairi,  asezate in versuri. Dance Ioan

Un comentariu:

  1. Viata nu e altceva decat o lupta absurda dintre Bine si Rau.Campul de lupta suntem noi si tare mi-e teama ca ne gasim atat de singuri si vulnerabili pe front!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...